Knihy, které bych chtěla v srpnu přečíst

pondělí, října 12, 2015

Dobře no.. tak se mi v září podařilo z knih přečíst jen dvě :D Pevně doufám, že v srpnu to bude lepší! :D


#1 Malý prince od Antoine de Saint-Exupéry
#2 Pýcha a předsudek od Jane Austen (dočíst)
#3 Márinka od Karla Hynka Máchy
#4 Nezapomenutelná cesta od Nicholase Sparkse
#5 Povídky z jedné kapsy od Karla Čapka (dočíst)

Mějte se v lásce,

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Mi chybí tak 5 a už nemůžu :D přijde mi to, že se to skoro pořád opakuje.

      Vymazat
    2. A víš, že jsou ještě z druhé kapsy? :D
      Mě to hrozně bavilo, ale je fakt, že to bylo pak už na jedno brdo no :D

      Vymazat
    3. Vím, vím :) ale v četbě k maturitě mám jen z jedné kapsy ;) navíc v minulém článku (Knihy, které bych chtěla v září přečíst) jde vidět, že jsem měla půjčenou knihu Povídky z jedné a druhé kapsy v jednom ;)

      Vymazat
    4. Ahá, my jsme neměli povinnou četbu, profesor chtěl jenom asi 20 knih a bylo mu jedno, co to bude :)

      Vymazat