Book wishlist for October/November

úterý, října 13, 2015

V měsících June/July teda červen/červenec se mi podařilo koupit jen jedinou knihu ze seznamu přání a to knihu od Johna Greena - Příliš mnoho Kateřin. A protože mi to s ostatníma nevyšlo, některé knihy zůstanou a některé přidám. Zůstává například Zoe Sugg i Tanya Burr. :)

1. Online girl - Zoe Sugg
Letos velký hit. I mě zaujala, a jsem hodně hodně zvědavá jak tato kniha vypadá, co se v ní píše, jak to Zoella pojala apod.

Zoella - Google Search

2. S láskou Tanya - Tanya Burr
Obálka knihy my hodně připomíná Zůstaň se mnou, a názvem S láskou, Rosie.. ale rozhodně je tato kniha o něčem jiném, a jsem na ni hodně zvědavá :)
Photos From My Book Launch Party

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pokaždé když vidím knížku Online girl, tak na ni koukám a přemýšlím jestli si ji vezmu. Někomu se její obsah líbí někomu ne, takže jsem neustále na vážkách :)

    OdpovědětVymazat