Přeskočit na hlavní obsah

Knihy, které bych chtěla v září přečíst


Ze začátku roku se mi dařilo držet si knižní tempo a přečíst za měsíc 3 knihy, před prázdninami se to ale nějak zvrtlo a nějak nemám ani pomyšlení na čtení knih. Avšak v měsíci září bych to chtěla změnit, ale vůbec netuším jak to zkombinuji se školou :/ Snad se mi to podaří.

#1 Sedm dní bez od Moniky Peetz
#2 Úterní ženy mezi bylinami a řepou od Moniky Peetz
#3 Pýcha a předsudek od Jane Austen
#4 Farma zvířat od George Orwell
#5 Povídky z jedné a z druhé kapsy od Karla Čapka


Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Četla jsem Farmu zvířat od Orwella k maturitě. Pěkné dílo :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu knihu četla podruhé a ani jednou se mi nelíbila :D Hold, každému se líbí něco jiného :3

      Vymazat
  2. Já přes prázdniny přečetla 10 knih :) A to jsem měla ještě spoustu brigád a trávila čas s přítelem :) Teď přes školní rok to bude horší, ale ráda bych to udržela u 4 knih za měsíc :)
    Budeš dělat i recenze na ty knihy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nemám v plánu dělat recenze na knihy, od toho je spoustu jiných blogů, ale popřemýšlím o tom ještě :)

      Vymazat
  3. Já jsem se teď do čtení pustila, protože jich mám plno do povinné četby ale chci i nějaké knižní recenze na blogu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teda přes prázdniny konečně četla knihy, které nejsou zařazené do maturitního seznamu, takže jen knížky, které mě baví a sama jsem si je vybrala a které upřednostňuju. Teď zase začínám číst ty doporučené a zatím je to o.k. :D Pýcha a předsudek je báječná kniha! <3

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Četla jsem všechno kromě Peetz a bylo to pěkné počtení. Orwel je hodně zajímavý a děsivý, pokud si to člověk promítne do skutečného života.

    OdpovědětVymazat
  6. Pýchu a předsudek bych si také jednou přečetla, ale nedávám si časové omezení, prostě doufám, že se mi ta kniha dostane jednou do rukou :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  7. Farma zvířat mě také láká!:) akorát se dostat k tomu, abych si ještě vypůjčila.. :/
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já právě čtu Hlavu XXII od Hellera #povinnačetba. Je to opravdu dobrá knížka. :) Tenhle rok mám štestí, že se v mém povinném seznamu objevily i knihy, které mě opravdu zajímají a ne jako utrpení v podobě příšerného Máje. Na mé vlastní knihy nemám čas ani o prázdniny. :/
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Farmu zvířat a Pýchu a předsudek budu také číst, právě kvůli maturitě..Tak snad mě to alespoň trochu zaujme..Momentálně z povinné četby čtu Annu Kareninu a že by se mi teda nějak chtělo do těch skoro 900 stránek, no.. :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Na mojom blogu som ťa nominovala do Liebster Award Tag-u :) Budem rada, ak sa zapojíš ♥

    http://thebeautyworldbysima.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  11. Pýchu a předsudek doporučuji :) Sama jsem tuhle knihu o prázdninách přečetla a to jsem si četla už po druhé a určitě si ji někdy přečtu i po třetí. Je to super knížka :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.