Přeskočit na hlavní obsah

Swap #1 - s Wikirou

Už před delší dobou mi přišel balíček od Wikiry, chtěla jsem článek napsat už dřív, ale čekala jsem až přijde i ten můj Wikiře. A ten konečně přišel, takže se můžu radovat z věcí veřejně a zároveň se vám i pochlubit.

Abych pravdu řekla, v balíčku jsem nalezla naprosto úžasné věci, na to že je to můj první swap jsem z něho naprosto nadšená a rozhodně plánuji udělat ještě nějaký, kdo by měl zájem, tak mi napište dolů do komentáře, nebo na e-mail: zaneta.sonrisa@gmail.com ♥

S Wikirou jsme se bavily o tom, co bychom si přály nebo co bychom chtěly. Vyměnily jsme si nějaké návrhy, ale co jsme koupily bylo čistě na nás. :)
A teď už na dárečky od Wikiry :)

Masku jsem prozatím ještě nezkoušela, ale obsahuje aloe vera, rozmarýn a vrbu, takže se na ni hodně těším a jsem na ni strašně zvědavá! :) Měl už ji někdo z vás? :)

Červená rtěnka je značky Essence, dlouho jsem si přála rtěnku z této řady a Wikira mi to splnila, určitě bude recenze na tuto rtěnku, takže se můžete těšit :) Mléko jsem si taky hrozně přála a musím říct, že chutnalo skvěle, i přesto, že čokoládové věci v takových to podobách moc nemusím! :3 Asi si ho budu kupovat častěji ♥ a balzám na rty mě dost překvapil a musím říct, že nejmileji, jak to jen šlo. Ačkoliv je tam napsané z včelího vosku chutná a voní spíše po bonbonkách Tuti frutti! ♥

Tělové máslo má nádhernou vůni, ale moc společného s máslem nemá :/ Možná to kritizuji jen proto, že jsem měla skutečné máslo. Každopádně na oba produkty (tělové máslo a řasenku) bude taky recenze, takže se máte na co těšit, bude toho dost! :)

Odkaz na článek, který psala Wikira o mém balíčku pro ni najdete zde.


Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. NEW POST: http://aquichovemcristais.blogspot.pt/
    XOXO*

    OdpovědětVymazat
  2. Nice products:) Love this lipstick:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky jsi to sepsala, těším se na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je krásné, největší radost bych měla nejspíš z řasenky:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  5. Ten rúž vyzerá vážne úžasne! :)

    http://thebeautyworldbysima.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem s někým chtěla udělat swap, ten tvůj je super! A to, co si poslala ty vypadá taky skvěle!:)
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou to moc pěkné věci :) Já bych na takovýhle swap neměla odvahu :) Ani se nezapojuji do různých soutěží o ceny apod. :) Prostě to pro mě nefunguje :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tak už koukám, co je to ten swap :D psala jsi mi o tom na blog a docela se mi ten nápad líbí, takže jestli máš chuť, tak se můžem domluvit :))

    OdpovědětVymazat
  9. tu rtěnku mám a není vůbec špatná :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hihi, nominovala jsem tě do Tagu, tak snad ti to nebude vadit :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný swap :) Musela jsi mít radost, produkty jsou krásné :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ta rtěnka vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  13. super swap, tú masku by som chcela vyskúšať a na recenzie sa teším už teraz :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  14. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. pěkný balíček :) těším se na recenzi řasenky, ta by mě totiž dost zajímala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na tu recenzi tělového másla se těším :) Jinak pěkný swap

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.