Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Aussie - Šampon Frizz Miracle

Tenhle šampon jsem zkoušela už před dlouhou dobou (nechtěla jsem tu recenzi přidávat hned, protože by jsi bylo spousta najednou, a protože tu dlouho žádná nebyla, tak ji přidávám teď) snad si ještě něco budu pamatovat.

Tento šampon je především určen pro vlnité či kudrnaté vlasy. Pomocí výtažku z modrého eukalyptu se zelektrizované prameny nebo neposlušné kratší vlasy vyhladí.


Abych pravdu řekla vůbec žádnou změnu jsem nezaregistrovala. Jediné pozitivum na tomto šamponu vidím vůni, která byla okouzlující, a taky to, že šamponu stačí dát málo, dělá totiž hustou pěnu a tak není třeba to nijak přehánět.

 
Šampon stojí kolem 150,- - 180,- Kč. Prodává se v DM a v Rossmannu, takže je dostupný poměrně dost. Hodně lidí hodnotí kladně tento šampon. Nicméně jsou i negativa v podobě, že někomu mastí vlasy a někomu naopak vysušuje. Ale každý to máme jinak a tak je to třeba vyzkoušet. Vzorečky se dají koupit u pokladen v DM.


Já bych si více Frizz Miracle nekoupila, dala bych přednost raději Miracle Shine, na který jsem už dělala recenzi a článek na ni najdete zde. :)

Mějte se v lásce

Komentáře

  1. hi great post, yes, of course I would like to follow each other, and I'll follow, I hope.

    Sibaritismosdeinma

    OdpovědětVymazat
  2. O těhle šamponech jsem slyšela hodně, sama jsem ještě nevyzkoušela, ale možná by to stálo za vyzkoušení, ale ten Miracle Shine:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, asi tři dny zpátky se na mém blogu také objevila recenze na Aussie, já zkusila řadu Micarle Moist a byla jsem s ní spokojená, akorát mi nesedl sprej na vlasy.. :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
  4. Já momentálně testuju řadu miracle shine a jsem z ní docela nadšená :) a že se dají koupit vzorky u pokladny v DM, to jsem vůbec netušila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nedávno jsem nad ním uvažovala a pak ho zase vrátila do regálu. Teď nevím, jestli od toho očekávat zázraky :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě žádný šampon od nich jsem neměla, ale přemýšlela jsem o koupi. Většinou, když kolem nějakých jdu, tak nejsou pro můj typ vlasů :D Že by zákon schválnosti? :D
    Buď chaotická, buď glamour!
    .-Eva
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně dlouho jsem chtěla zkusit nějaký produkt od téhle značky,ale nikdy jsem se nedokopala k tomu, abych si nějaký koupila.Moc mi tvoje recenze pomohla,protože by koupě byla nakonec i zbytečná.Každopádně mě to stále láká a možná od nich zkusim jiný produkt :)

    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.