Přeskočit na hlavní obsah

Dovolená v okolí Jindřichova Hradce

Zdravím vás mí milí přátelé,
včera jsem pozdě večer přijela z osmidenní dovolené, kterou jsem strávila v jižních Čechách. Tohle místo je opravdu nádherné a já vám ho skutečně doporučuji. :)
Nechci se moc rozepisovat, kdy jsme kde byli a protože si z 950 fotek (jak už jsem psala na Facebooku) neumím vybrat jen pár na ukázku, naleznete jich v článku "trošku" víc. Ale budu se snažit krotit samu sebe.

Bylo tam opravdu nádherně, i když počasí nebylo nijak nádherné, bylo tak akorát (žádné vysoké teploty - ani déšť) na turistiku a chození po městě a památkách. Nejvíce ze všeho mě štvalo, že jsem měla jen jedno tričko s dlouhým rukávem, dvě s krátkým a zbytek byly topy, protože to počasí bylo tak na ten dlouhý rukáv (alespoň pro mě :D ).
 



 


 
U těchto kamenů obrostlých mechem jsem čekala a doufala, že se promění v trolíky z Ledového království. Ale nic se nestalo :(


 
Tenhle "Librobox" se mi moc nelíbil. Nepřijdeme ke knize fér, s ní házet hřbetem napřed, ani nijak jinak. Ale zase na druhou stranu tento zámek v Borovanech má jedno plus a to letní čítárnu, kdy si v létě můžete číst venku v borůvkové zahradě. :)


 
 
 
 

 
Schválně, kdo z vás pozná, koho/co ukazuje ten břečťan nahoře? :)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Mějte se v lásce


Komentáře

  1. Hello from Spain: Nice pictures .. we keep in touch

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný fotky! úplně ti tu dovolenou závidím! Máš super úžasnýho cute psa! :3 A málo fotek, měla si vybrat víc (dělám si srandu:D) vážně se mi fotky moc líbily!:) doufám, že sis dovolenou pořádně užila a ten břečťan ukazuje nějakýho starýho chlapa nebo nic jinýho mi to nepřipomíná :DD nemám na tyhle věci fantazii :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D I za Nely (pejsek) :D klidně ti osobně pošlu nějaké další, napiš mi mail :D

      Vymazat
    2. Máš pravdu! Vůbec bych to napoprvé nepoznala tak teď mě štve, že jsem na to nepřišla:D

      Vymazat
  3. Amazing photos!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpovědětVymazat
  4. Wow what a beautiful place!!! Im so jealous! If only I can go to places like that right now. I'm inlove with your photos. Btw, would you like for us to follow each other? Let me know. Im your newest follower. Keep in touch!

    Much love,
    -Eva Marie
    www.evaaguspina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful pics. The place looks magic. Love your looks, and that dog is such a cutie pie. Adorable.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky! Úplně miluju takový malý městečka!
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. I love your style of writing! Perfect blog and photos!

    Follow for follow? Let me know, I always follow back! │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky:) nejvíc se mi líbí ty ze Zoo, ach tygři :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ze Zoo mám nejvíc fotek :D

      Vymazat
  9. Lovely places ;)

    I'm your follower..if you want to follow back
    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to tam nádherně:) určitě bych se tam ráda někdy podívala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Great post, just as your all blog. :) Follow me if you like it and I will follow back :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Would you like to follow each on GFC, FB, Instagram and G+?

    vivianista.com

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné fotky! vyzerá to tam všetko úžasne :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Hi dear! You have a fantstic blog, I really like it:)
    Follow each other?
    Happy weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, tak tam to muselo být skvělé :). A ty fotky jsou překrásné ♥. Hned bych tam jela taky! :D

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. beautiful pictures!
    greetings from Lithuania :)
    http://aistesaint.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji ti za možnost se opět podívat do mého milovaného JH aspoň takhle na fotkách <3. Jak to tak prohlížím, tak na ten poledník jsem úplně zapomněla, tak díky za připomenutí. Já se tam nakonec asi pojedu podívat až na podzim, jelikož teďka vůbec nestíhám :(

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsme tam s přítelem byli a ten zámek je vážně nádherný :) Navíc jsme se tam v restauraci na nádvoří i dobře najedli :)

    OdpovědětVymazat
  20. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e da dica também. As fotos ficarão show.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.