Přeskočit na hlavní obsah

Yoga with Adriene

Tento článek je vlastně o tom, jak jsem se dostala k józe, kdy jsem začala, proč jsem si vybrala Adriene, kdo vlastně Adriene je a co všechno "nabízí".

Jógu jsem zkusila poprvé ve škole (na střední) v prváku, což bylo v druhém pololetí v roce 2014, kdy chodili kluci do plavání (a upřímně, já bych si v plavkách jen před spolužákama, jako jediná holka ze třídy připadala fakt divně!) a já chodila na zdravotní tělocvik, kde jsme cvičili Pozdrav slunci a podobně. Jenže ten půlrok utekl strašně rychle a já jógu přestala cvičit.

Jóga mě strašně bavila a rozhodně jsem v tom chtěla pokračovat. Znovu jsem začala letos v červnu, kdy jsem začala cvičit podle Adriene 30 days of yoga :) 30 dní mi skončilo a já se rozhodla v józe pokračovat dál. Šíleně mě to baví, nabije mě to energií, začala jsem všechno vnímat jinak, jsem uvolněnější, nejsem v takovém stresu, jako jsem byla dřív.


Adriene jsem si vybrala proto, že je šíleně příjemná, sympatická, vtipná a není nijak přísná. Hodně motivuje a podporuje, často ve videu říká "Pokud spadne/padáte nebo se třepete, to nic, je to v pohodě. Zkuste to znovu a nezapomeňte dýchat." Je sice američanka, ale po několika videích budete vědět, co říká a co je jaký "cvik", aniž by jste se dívaly, nebo jí rozuměly. :D



Jak už jsem říkala, je to američanka. Je to profesionální herečka, vyučovala ve škole a trénovala v divadle. Učí výkonnost, pohyblivost a jógu pro všechny věkové kategorie. Začala jako malá tančila, tehdy tomu ještě neříkali jóga, ale zapojovali do toho svou mysl, tělo i srdce. Později našla rovnováhu. Ráda to spojuje s tím, že je ve znamení vah. Jak říká: "Jóga je opravdu umění probuzení. Pokud je cesta opravdu odměnou, pak probůh jsem si vybrala cestu, abych si ji užila. Více o Adriene Mishler najdete na jejích stránkách.

Adriene nabízí videa zdarma. Patří tam:
  • Jóga pro začátečníky
  • Základy jógy
  • Jóga pro hubnutí
  • Vinyasa
  • 30 dní jógy

Adriene má i hodiny jógy v Austinu, Texasu. Více naleznete zde. Za lekci zaplatíte $10.


Jedno video (u 30 days of yoga) trvá max. 30 min! Takže to není žádné dlouhé trápení. Krásně si protáhnete tělo a cítíte se skvěle.

Ukázky Adrieniny jógy ve fotkách.
Ty poslední dva jsou moje nejoblíbenější :3 :)


( Mimochodem, tenhle cvik mi nikdy nešel! :D )

Zajímá někoho z vás jóga? Cvičili jste ji někdy? A nebo by jste se do ní rádi pustili? :)


Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Nope never tried yoga, tho. Great post.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda hatha i power jogu. Občas cvičím podle Youtube, na Adrien musím mrknout

    OdpovědětVymazat
  3. Jóga je jedno z mých 'předsevzetí', které chci za prázdniny 2015 stihnout. Nevěděla jsem kdy a kam mám zajít, tak to zkusím takhle po internetu. Vypadá opravdu sympaticky, tak mě to třeba chytne :-) Díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělá :) Držím palce, ať ti to vyjde, Michelle :)

      Vymazat
  4. Jogu jsem vždy chtěla zkusit, ale nikdy jsem nenašla online trenérku s kteru by měto zaujalo :) Rozhodně zkusím tvoje doporučení, pro mě velmi užitečný článek Janet! :) Božínku, jak já jsem si tvůj blog zamilovala :O <3
    Mám menší porblém ohledně blogspotu, je to poprvé, co jsem na této doméně a už mám problém. Potřebovala bych poradit, jak nastavit Pravidelné čtenáře....zatím jsem přišla na vše, co jsem potřebovala, ale tohle mi dělá vážně problém :/ Nemohla bys mi nějak poradit. Doufám, že neotravuji.
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, stojí to za to, a když tě to nechytne, alespoň si můžeš "odfajfknout" I try yoga :D :D
      Ráda ti pomůžu, Evi :)

      Vymazat
  5. Třeba si jednou koupíš zrcadlovku!:) Protože máš talent.
    ladycaterpillar.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och ♥ Děkuji ti moc, moc mě těší tvoje zpráva. :)

      Vymazat
  6. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Tijana. I appreciate it. ♥

      Vymazat
  7. very nice post! I never tried joga but I will try:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh really? If it's thanks to this article, so I am doubly pleased! :)

      Vymazat
  8. Milujem jógu, ale o Adriene som ešte nepočula, a neviem ako je to možné, haha, kde to žijem. :) Od zajtra cvičím s ňou, je strašne príjemná. :) ďakujem ti za tip!

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, ani nevíš jak moc mě těší, že se ti líbí a že jsem alespoň takhle dopomohla k jejímu zviditelnění. :)

      Vymazat
  9. Jógu taky miluju. To nabití energií po ní! <3 Dřív jsem chodila na hodiny jógy, ale teď už si bohužel jen občas zacvičím doma podle knihy, co nám lektorka doporučila. Tohle vypadá dobře, zkusím. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vyhlídnutou jednu knihu v knihkupectví, naprosto mě dostala, takže o ní možná i vyjde článek. ;) :)

      Vymazat
    2. Tak to jsem zvědavá, dej pak určitě vědět. Já mám knihu "Jóga v denním životě" a je tam toho spousta, jen to není ono cvičit podle obrázků, no. :)
      Jinak moje recenze na aplikace pitného režimu už je dodělaná. Na Windows phone toho moc není, z mých pěti testovaných jen jedna. Ale speciálně pro tebe jsem přidala ještě jednu na úplném konci článku, tak na to mrkni. :)
      KattyLife

      Vymazat
    3. Jsi zlatíčko, Kači, určitě vyzkouším a dám vědět. O obojím ;)

      Vymazat
  10. Jogu jsem vždycky chtěla zkusit,ale nikdy jsem nenašla odvahu.Dnes jsem tě objevila a musím říct,že jsem si tvůj blog zamilovala !!

    http://sabihomolacova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe strašně krásné, Sabi! :) Udělala jsi mi velikou radost :) Jógy se vůbec nemusíš bát, je to opravdu radost. :)

      Vymazat
  11. taky jsem na její kanál přišla, vlastně nedávno, chci jógu začít cvičit každý den :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Podle Adriene cvičím taky, je skvělá a moc mě to baví :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo, to je fakt super, že tě to takhle chytlo. Co bys mi doporučila, když chci začíst s jógou pro začátek ? :) Já přemýšlím právě o Jill, mám jí ráda a jógu od ní jsem ještě necvičila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro začátek je dobré se třeba naučit Pozdrav slunci a pak klidně začni 30 days of yoga :) Není to nic těžkého, navíc, v každém dni se to v podstatě opakuje, aby ses v tom čím dál víc zdokonalovala ;)

      Vymazat
  14. netrpělivě čekám na další článek! :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další článek se objeví zítra :) A nebude jen jeden, ale rovno dva! První bude o prodeji věcí a další bude o mém cvičení s jednou aplikací. :)

      Vymazat
  15. Great Post!:)

    Liebe Grüße, Ceyda von
    http://ceylanceydaa.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  16. Ah, this post makes me miss the days I used to practice yoga.. thanks for the prompt to get back into it!

    Gabrielle | A Glass Of Ice

    x

    OdpovědětVymazat
  17. I am a yoga fan myself xo
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem jogu nikdy nezkoušela, protože na ni nemám mc trpělivost, ale každopádně mě to docela láká. Slyšela jsem na to jen samé pozitivní ohlasy :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, o józe negativně mluvit ani nejde.. Vyzkoušej ji a překonej více dnů, pak teprve uvidíš, jestli tě baví nebo ne :)

      Vymazat
  19. Jógu jsem nikdy nezkoušela, ale možná to změním!
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jogu mam taky rada, jen bych potrebovala se dokopat k vetsi pravidelnosti :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  21. S jógou chci už dlouho začít, ale pořád to nějak odkládám. Snad už se konečně rozhoupu :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.