Přeskočit na hlavní obsah

Swap photos - #1 Outfits

Ahojte! :)
Společně s Roxy jsme se rozhodly udělat takový projekt, do kterého se budete moci zapojit i vy. Nejdříve vysvětlím o co jde a pak bych vám řekla něco o tom, jak se do něj můžete zapojit vy.

Tento projekt bude rozdělen do několika částí, tohle je část první a jde v ní o to, že já a Roxy jsme nafotily své outfity (každá z nás to pojala trošku jinak, ale tím je to originální), své outfity jsme okomentovaly a zároveň tak jsme okomentovaly outfit té druhé.

Vy se do toho můžete zapojit tak, že napíšete článek na stejné téma (tentokrát nafotíte outfity a okomentujete si své fotky - mimochodem, jestli nechcete fotit své outfity, můžete najít na internetu nějaké outfit celebrit apod. a ty okomentovat) pošlete je jedné z nás a mi dáme vaše fotky s odkazem na váš blog dolů do našeho článku. Úkolem (samozřejmě nepovinným) je vytvořit koláž fotek, napsat článek a poslat nám ho.



1. outfit je tvořen z úplně obyčejných černých legínů, které jsou z Pepca, bílé halenky s mašličkou vpředu z Oodji a obyčejných bot a lá slip-ony od Vietnamců.


2. outfit je zase strašně jednoduchý, černé legíny a černé tílko. Miluji takové barvy jako je bílá, černá, modrá a šedá, takže ty v mém šatníku uvidíte nejvíce. Černé tílko jsou koupila u nás ve městě v jednom takovém butiku, které možná vypadá jako second hand, ale rozhodně to second hand není, nicméně podle štítku na tričku bych řekla, že je z Primarku.


3. outfit je sestaven ze světle modrých riflí z H&M a bílého topu z H&M. Nic složitého a navíc v těch letních dnech, kdy se vám nechtějí nosit kraťasy, nebo zrovna nemůžete, protože je máte v prádle nebo něco :D Janet, prosím tě, nesnaž se být vtipná.! Je tohle ideální outfit, světlé barvy nepřitahují tolik sluníčko a tak vám není úplně vedro, i když i tenhle outfit má své mouchy.


4. outfit je můj poslední. Mám oranžový top z Primarku, rifle z H&M (jak už jsem zmiňovala výše) a boty na běhání z CCC.


Tak jako Roxy okomentovala moje fotky na jejím blogu, tak je teď řada na mě, abych ty její okomentovala já. 
Její první outfit mě strašně baví, moc se mi líbí to její tričko, má skvělé barvy. Já bych si ho nekoupila možná proto, že nejsem úplně tak"odvážná" nosit takové trička, mám radši takové ty jednodušší a jednobarevnější :)

Na druhém outfitu se mi líbí nápad potisku, ty emotiky dobře vypadají a jako pyžamo je to skvělé :)


Třetí outfit je velmi zajímavě zkombinovaný. Líbí se mi ty kraťasy, já bych je nosila k nějakému bílému tílku nebo topu :)


Tento outfit Roxy naprosto zbožňuju, líbí se mi miluji tyhle kimona, tento má skvělou barvu, střih, určitě i materiál, je úžasný a i já bych takový ve svém šatníku ráda měla :) Roxy u tohoto outfitu skvěle sladila barvy :)


Další skvělé kimono, tentokrát se mi líbí barvy, které Roxy sladila :) Já bych možná zvolila jiný typ sukně a nebo třeba legíny a černé tričko :) ale to jsem prostě já, nejradši chodím jen v černé barvě :D

Koukněte na blog od Roxy, a zjistíte jak okomentovala moje outfity. Budeme rády, když se do tohoto projektu pustíte s námi a napíšete jedné z nás na e-mail nebo sem do komentářů odkaz na váš článek, které potom dáme do tohoto článku! :)


Mějte se v lásce
 

Komentáře

  1. amazing legs! love these outfits:)
    kisses from Poland!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad :) Pokusím se zapojit co nejdřív :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  3. You look amazing in all the photos<3 And i am in love with your style, you have one of the best blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It's so nice from you :3 thank you so much :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  5. I like all your outfits...they're all very girly and stylish!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Ivana :) I am really glad you like my outfits :3 :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný fotky, zajímavej projekt! A neříkej mi, že jsem krásná, protože to za á není pravda a za bé jsi krásná ty!♥
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřím! určitě jsi i tak krásná!:D

      Vymazat
    2. Začínám si zvykat, však uvidíte brzy na fotkách :)

      Vymazat
  7. Ten projekt se mi moc líbí! :) Kdybych neodlítala rozhodně se zapojím...možná to zvládnu u moře...ale pochybuju :D <3 Líbí se mi, že máš tak jednoduchý a "nebarevný" styl. Já to mám tak střídavě...taky mám pár barevných kousků jako Roxy, ale její kombinace jsou na mě příliš :))
    K mému Haulu a tvé cenové připomínce: Já jsem takhle porstě vychovaná a zvyklá od malička. Mám v šatníku i obyč džíny za 2000 a všechno normální :) Je to hodně...ale někdy nám to prostě ulítne. Jsem tak jednoduše zvyklá ;)
    Buď chaotická, buď glamour!
    -Evka
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím na jak dlouho letíš, ale další "díl" bude až za dva týdny přibližně. :) Takže se klidně můžeš přidat :) já mám nejdrahší džíny a kalhoty vůbec za 600,- :D

      Vymazat
  8. To je super nápad!! Pokud to stihnu,tak se určitě připojím !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme moc rády :) moc se těším se na tvůj článek :)

      Vymazat
  9. Love all your looks, so girly and fresh. Happy weekend.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda! Tvoje číslo 3. se mi hodně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, přidej se k nám, jsem zvědavá na tvůj styl :3 :)

      Vymazat
  11. super fotky, outfity, máš nádhernú postavu a vlastne celá si krásna :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, děkuju ti moc :3 ❤ je to od tebe krásné, ale já se tak moc necítím :D

      Vymazat
  12. moc pěkný článek. vím, že to s tím nemá nic společného, ale rozjíždím si blog a mám jen jednu otázku.. jak si mám vytvořit rubriky? předem děkuji za odpověď :))
    jinak máš moc super blog :)) jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  13. Mám takový dost podobný top z primarku v lososové, jinak všechny outfity jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se ty fotky od Roxy nezobrazují :(
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. heeey! hope you have a great day! do you want to follow each other via bloglovin? if yes, just follow me there and i'll follow you back soon! http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    OdpovědětVymazat
  16. super článok a pekné fotky :)
    pozývam ťa na giveaway na mojom blogu COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za přání k narozkám:) a jak už jsem psala na FB, fotky vyber všechny!:D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  18. hooodně se mi líbí tvůj styl, ať už ten outfit s modrejma džínama anebo ten s černým tanked topem, ale zkrátka pecka, palec nahoru! ♥
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ty si neskutečná! Strašně ti to sluší, si kočka!

    OdpovědětVymazat
  20. mňa u Teba najviac oslovil 1. a 2. outfit.:)

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel se mi načetly jen Tvé fotky a úplně nejvíce se mi na Tobě líbí ten poslední outfit :). Ta kombinace barev Ti moc sluší :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. V jednoduchosti je krása :) Líbí se mi 2. a 4. :) Na všech fotkách ti to moc sluší! :3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.