Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Oriflame - Krém na ruce You Dazzle

Krémem na ruce s výtažkem z frézií, který zvláčňuje ruce a jemně provoní pokožku jsem si velice oblíbila. Zanechává ruce krásně hebké. 




Vůně tohoto krému je snad nepopsatelná. Voní po květinách, ani ne tak sladce jako spíš.. jemně. :) U tohoto krému platí to samé jako u krému z Manufaktury, na který jsem dělala recenzi v březnu, nezanechává mastný film, ale každopádně by se to s ním nemělo přehánět. Jinak by jste krém roztíraly šíleně dlouho. Barva krému je světlounce růžová.



Cena se pohybuje opravdu různě, nyní krém stojí 99,- Kč. Ale pamatuj si, že když jsem si ho kupovala stál kolem 45,-Kč, což mi nepřijde vůbec drahé :) 



Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Já už z oriflame neměla nic několik let :). Krém vypadá dobře, jen nevím, jestli by mi voněl..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, ta vůně je fakt krásná a jemná :)

      Vymazat
  2. och, oriflame, kamarátka je lady, však tiež mi už dlho nič neponúkla :).
    krém na roky vyzerá naozaj dobre, minimálne ma veľmi upútal dizajn jeho obalu :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by tě upoutal nejen designem ;) Je opravdu skvělý :)
      Přemýšlím, že bych udělala nějaké internetové objednávání skrz mě, ale ještě to musím promyslet :)

      Vymazat
  3. Beautiful presentation of a wonderful product, Janet. Great review. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thx bunches, Janet for dropping by and leaving such a sweet comment. Already followed back on GFC #13 Please keep in touch. And keep up the good work here. You really did a beautiful presentation, girl.
      Happy Sunday
      xoxo
      Lenya

      Vymazat
  4. Beautiful photos and the hand cream looks so nice!

    OdpovědětVymazat
  5. má krásny obal a musí aj krásne voňať :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Ja značku Oriflame veľmi rada nemám, musím sa s tým priznať.. :) Ale super krém na ruky od nich je ten s čerešňami! :) Ten skús.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, třešnový krém na ruce je senzační! :3 Už jsem ho taky zkoušela :)

      Vymazat
  7. vypadá moc hezky, ale teda od oriflame jsem už nic neměla hodně dlouhou dobu :)

    OdpovědětVymazat
  8. You can never have too many hand creams, that's for sure! I love the flowers you've accompanied the hand cream with in the photos as well :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice

    x

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.