Moje plány na léto

úterý, července 07, 2015

Po náročném týdnu, který jsem teď měla, mi tyhle sluneční dny pořádně zvedly náladu. To horko sice není úplně báječné, ale dá se to vydržet.
Prázdniny začaly a já už dlouho plánuji, co budu dělat. A o tom je i dnešní článek.
Takže jdeme na to!! ♥



3. července: FOCENÍ KAMARÁDKY

V pátek jsem byla fotit kamarádku, a musím říct, že na to jak jsem se bála, že můj "extra dokonalý" foťáček nedokáže nafotit úplně bezchybné fotky, docela mě překvapil. Fotky nevypadají tak špatně, já a hlavně kamarádka, z toho máme velkou radost. Na blogu se objeví i článek, které bude pouze o tom dni a objeví se tam i více fotek, výše můžete vidět jednu z nich. :)






15. července: LETNÍ KINO 

Zatím to je jen v plánu, ale rozhodně bych chtěla navštívit letos alespoň jedno letní kino. A v Opavě tento den se bude hrát film Hodinový manžel, je to český film, takže od toho moc neočekávám, ale třeba mě to překvapí. :)







15. - 17. čercence (?): OSTRAVA

No.. trošku se mi to tam teď bije s tím hodinovým manželem. Samozřejmě nic není jasné, ale včera jsme se bavily s bratrovou přítelkyní, že bych k nim jela na pár dní, a že bychom si udělaly takový shopping day a tak :) No a mě dnes napadlo, že by to mohlo být někdy v tyhle dny, protože 17. jsou slavnosti a tam budou chtít jet rozhodně taky.






17. - 18. července: ZÁMECKÉ PIVNÍ SLAVNOSTI

Tyhle slavnosti se konají v Kravařích (ve Slezsku) a letošním zahajovacím hostem bude kapela JELEN, která se letos stala velmi populární v České Republice.






23. července: PREMIÉRA PAPÍROVÁ MĚSTA

Na tento film se těším, četla jsem knihu a podle ukázky film vypadá lépe, tak jsem hodně zvědavá. Sice neplánuji jít, úplně na premiéru, ale chtěla bych to stihnout do doby, než pojedu pryč. Na film se chystám pravděpodobně se svým kamarádem.







JINDŘICHŮV HRADEC

Ke konci července zřejmě nebudu příliš aktivní, jedu totiž do Jindřichova Hradce a tak se více budu věnovat poznávání a sbírání inspirace, abych vám mohla napsat nějaký článek (počítejte s tím, že bude hoooodně dlouhý!), než abych byla stále online. Každopádně se na to moc těším!






6. srpna: BIOGRAF 16

Jak jsem se dočetla je to pojízdné letní kino, není uvedeno, jaký film se bude hrát, ale rozhodně to bude něco staršího/starého, je to přeci jen biograf. Tato akce se v Opavě opakuje vícekrát.






15. - 16. sprna: KUTSKÝ ODPUST

Tento odpust/pouť se koná v Kravařích-Koutech a v podstatě ho pořádá napůl město Kravaře a Alois Hadamczik. Každým rokem se na tomto odpustě objeví velmi známí interpreti. Minulý rok to byla Ewa Farna a Martin Harich. V předchozích letech např. Karel Gott, Miro Žbirka, Gabriela Gunčíková, Vašo Patejdl,..






20. srpna: MICHAL HRŮZA

V létě je hodně akcí v Opavě (tu mám nejblíž) a letos v rámci Opavského kulturního léta, zde vystoupí Michal Hrůza s kapelou Hrůzy






21. - 24. sprna: KRAVAŘSKÝ ODPUST

Jako každým rokem, už několik let se v Kravařích koná odpust/pouť, což je největší pouť ve Slezsku. Sjede se sem vždy tolik lidí, že byste je nezvládli spočítat. Tohle je rozhodně skvělé zakončení prázdnin.


Další plány na které nemám (zatím) termín:
- Nechat se vyfotit profesionální fotografkou
- Nechat si změnit vlasy, hlavně barvu
- Hodně číst!
- Hodně cvičit

Mějte se v lásce

  • Share:

You Might Also Like

11 komentářů

  1. you are very pretty woman! nice pics:)
    would you like to follow each other on GFC:) let me know so I follow you back:)
    kisses from Poland
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. zaujal ma ten biograf! máš to pekne rozplánované, dúfam že ti všetko víde :) tiež plánujem veľa čítať a cvičiť :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Love that pic of you, you are so pretty.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zavidim ten Jindrichuv Hradec. Ja to tam miluju! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? :) Dáš mi nějaké tipy, kam vyrazit? Byla bych moc ráda! :) ♥

      Vymazat
    2. Určitě zámek a vyhlídka z Černé věže. Jinak pro mě je krásné celé město, člověk pokaždé zabloudí do nějaké jiné uličky a kouká, že si toho nevšiml dřív. Kousek od zámku je muzeum fotografie, tam jsem asi ještě nikdy nebyla, takže kdyby ses tam náhodou vydala, tak dej vědět :). Mně se moc líbí Panská ulice a náměstí Míru. Kdybys měla možnost, tak se určitě vydej i do okolí do přírody, fakt je to tam moc krásný, všude ty rybníky a tak :). Jinak doufám, že sem pak dáš nějaké fotky, ať se podívám, jelikož letos se tam bohužel asi nedostanu.

      Vymazat
    3. Ty jsi úplně skvělá, Andrejko :) Neboj se fotky rozhodně budou, moc ti děkuji za tipy, myslím, že zajdu asi všude! :D Miluji krásné uličky a fotografie, třeba tam nasbírám nějakou inspiraci! :3 Moc ti děkuji za tipy ! :))

      Vymazat
  5. Pěkné plány, já žiju ze dne na den.. :-) Je skvělé, že to máš tak zoorganizované :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  6. I'm following you, would you follow back? :)
    xoxo

    http://aquichovemcristais.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  7. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpovědětVymazat