Přeskočit na hlavní obsah

Inspirace outfitů pro letní dny

V poslední době se počasí velmi často mění, a zvláště u nás. Mám pro vás nějaké typy co si obléct v horkých dnech a co v těch chladnějších, kdy třeba i prší. Snad se vám článek bude líbit :)

1. Buď za dámu
Sukně a svetr? Proč ne? Vypadá to roztomile, romanticky a na schůzku s obědem je tento outfit jako vyšitý. Též světle růžová až meruňková barva, či barva bílá skvěle vypadá.

Ese vestido esta realmente hermoso💗❤
-cute summer outfit pink fit and flare dress and sun hat M Loves M @marmar

2. Sukně
Tato sukně vypadá a ladí ke všemu perfektně. Ať už je to obyčejné tričko, halenka nebo svetřík. Ve fantazii se meze nekladou a tak je jen na tobě, co zvolíš :) Outfity doprovázené touto sukní se hodní na letní večery, nemyslíš? :)
fashionDare to go tea length
Wear the tea length skirt

3. Ten, kdo nosí šortky.
Nemusíš si obléct jen "nudné a obyčejné" riflové kraťasy, můžeš si obléct takové, které mají na sobě něco zvláštního, například zajímavý potisk, krajku, nebo mají zajímavý střih a barvu :) Pakliže by sis na sobě nikdy takovéhle kraťasy nedokázala představit, zkus svůj outfit ozvláštnit nějakou zajímavou halenkou, botami nebo kimonem. :)
Fashion
☀

4. Zesvětlit.
Ač žádné bílé kalhoty nevlastním, (možná z toho důvodu, že jen co bych vyšla ze dveří by nebyly bílé) tak se mi šíleně líbí outfity s bílými džíny. Bílá barva se dá dobře kombinovat, ale mi se nejvíce líbí v kombinaci s modrou barvou :)

Cítím se inspirovaně, po tomhle článku zjišťuji, že mám velké mezery v šatníku :D
A co ty? V jakém oblečení plánuješ vyrazit v létě ty? :)


Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Mi se nejvíc líbí ta zelená a světle modrá :3

      Vymazat
  2. Super inspirace, některé kousky by se mi určitě hodily :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní inspirace:) V poslední době se mi hodně líbí kombinace pastelových kousků s nějakým tmavým:)

    OdpovědětVymazat
  4. mně se sukně se svetrem hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. ách miluji sukně <3 a moc se mi líbí i trend bílých jeansů, ale ještě nemám na ně odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá inspirace :) ty sukně jsou parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super inšpiratívny článok. Ja som si zamilovala midi sukne. Mám ich doma už niekoľko a neviem sa ich nabažiť.
    Veľmi sa mi tiež páčia outfity v jemných pastelových farbách :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.