Přeskočit na hlavní obsah

Focení kamarádky

Jak už jsem se zmiňovala, v pátek (3.7.2015) jsem byla fotit kamarádku.. Nepovažuji se za nijak profesionální fotografku, to v žádném případě. Baví mě fotit, a Monča mi nabídla, jestli bych ji nechtěla vyfotit, a tak jsem řekla ano! Můj foťák mě u některých fotkách hodně překvapil, ale stejně jsem pár fotek upravila i ve photoshopu.




Tuto fotku jste už u mě na blogu vidět mohli v předchozím článku :)

Poslední dvě fotky mám nejradši. :)


Která fotka se líbila vám? Nechaly by jste se taky nafotit neprofesionální fotografem/fotografkou? Jaký na to máte názor?

Mějte se v lásce


Komentáře

  1. Tá fotka s tými okuliarmi a červeným prsteňom je nádherná! <3

    OdpovědětVymazat
  2. you're very pretty girl:) nice smile:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky. :) To mi připomnělo, že už jsem dlouho nevzala do ruky foťák a taky neudělala nějaké fotky. :/

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se mělo napravit, Elis! :D :)
      A děkuji moc za pochvalu :)

      Vymazat
  4. Nafotila si krásne fotky! ;) Môžem sa opýtať aký fotoaparát používaš?
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, náhodou je to moc povedené, Monča je kočka :) takovéto fotky mám moc ráda, jsou skvělými vzpomínkami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky. Kamarádka vypada opravdu sympaticky. A je hezký ze ji takhle fotis, take bych takovou kamarádku potřebovala, ty moje nerady fotí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Opravdu? Tak se stav, já tě klidně a ráda vyfotím.. jak jen budeš chtít :D :)

      Vymazat
  7. Mně se nejvíc líbí ta první a pak tak, jak se tam směje, ta je fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jak se směje je úplně náhodná fotka, Monča se vždycky tvářila tak vážně, tak jí říkám ať se usměje víc, a ona dostala výbuch smíchu, tak jsem to cvakla :D :)

      Vymazat
  8. Nice post! loving the review!

    i love your blog, follow for follow? let me know.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, I am really glad you love my blog. Of course, we can follow each other ;)

      Vymazat
  9. Krásné fotky, určitě foť dál! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nejvíce líbí fotka s jezem (doufám, že je to jez :)) A pak ta s brýlemi a prstenem, ta je roztomilá ;) Mě taky většinou fotí kamarádky, ale bohužel, i přes to, že jsou šikovné s mým nefotogenickým xichtíkem nic neudělají :D Jsi šikovná! ;)
    www.chaoticandglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to jez :D :) Ale vůbec ne, jsi nádherná, Evi :) Děkuji ti moc za pochvalu :)

      Vymazat
  11. Nice photos!
    Dear, would you like to follow each other? let me know and I follow you back)
    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Vitalina :) Of course I would like :)

      Vymazat
  12. Beautiful photos!! you are so pretty!!!
    would you like to follow each other? let me know....and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  13. To já děkukuju za pochvalu tobě ;) <3 Já mám teď štěstí, že se zhnusilo počasí a takový vedro neni. :) Ale rozhodla jsem se to rupnout i ve vedrech :D Teď mám na blogu nový článek o pole dancu, takže pokud se ti líbil JUST DO IT. Možná by tě mohl zaujmout i ten nový :)
    Děkuji ti za komentář, začátky s blogem jsou hodně těžké :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky, ty dva poslední dny, takže jsem zase začala, což je skvělé :) Tak to máš můj velký obdiv, že to zvládáš! :) Určitě se kouknu na článek :) Vím o čem mluvíš, mám to taky tak, začátky nejsou vůbec lehké :)

      Vymazat
  14. Moc pěkní fotky :-) Kamarádka má super vlásky ;-)

    Po dlouhé době začínám opět blogovat tak budu ráda za každý komentář, tak kdyžtak ke mně mrkni :-) http://michellestyblova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za pochvalu, obě dvě :) Jsme rády, že se vám fotky líbí :)

      Vymazat
  15. Krásné fotky :) Nejhezčí je ta předposlední s brýlemi!
    Byla bych ráda, kdyby jsi se podívala na můj blog:) Pokud se ti zalíbí budu ráda za každého nového čtenáře:) http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Great pics, dear! You are so beautiful!
    Have an amazing day!
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  17. Ta poslední fotka je DOKONALÁ! :O
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. You're so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Taky moc ráda fotím, čím fotíš?:)
    Moc pěkné fotky! Monče to sekne:)
    http://ladycaterpillar.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. the photos came out really great!

    danielle | avec danielle

    OdpovědětVymazat
  21. Oh wow, I love the first photo!
    xx Lisa ♥
    -
    http://staythewayyouarebeauty.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks, Lisa, it's really nice from you. :)

      Vymazat
  22. nice weather- good mood!
    you look charming! wish you warm summer!

    better than yesterday

    OdpovědětVymazat
  23. Ta první je hodně parádní. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.