Cvičení podle aplikace

sobota, července 11, 2015

Tohle je víceméně článek pro lidi, kteří mají Windows phone, protože tuhle aplikaci u Androidu ani u IOSu nenajdete.
Těchto lidí zřejmě moc není, ale kdyby se nějaký našel a ještě k tomu by chtěl začít cvičit, tato aplikace je pro něj ideální.

Na úplném začátku si vyberete ze čtyř cviků: 1. Push-ups, 2. Crunches, 3. Pull-ups a 4. Squats.
Já si vybrala Crunches a Squats. Jde o to, že nejdříve si vyberete jeden cvik. Poté by jste si měli přečíst pravidla a pokyny. Následuje fitness test, u kterého uděláte tolik (například) dřepů, kolik jen zvládnete. Číslo napíšete do aplikace a od té chvíle vám apka v podstatě vygeneruje, kolik jich bude následovat v dalším dni.


Dejme tomu, že zvládnete 25 dřepů. Další dva-tři dny by jste si měli dát pauzu a po těch dnech znovu pustit aplikaci a začít cvičit. Ze začátku je to velmi lehké. Aplikace vám řekne kolik by jste jich měli udělat za další den. Určí vám třeba 29, vy spustíte počítadlo. Načtou se vám sady a kolik v každé sadě uděláte dřepů. Mezi jednotlivými sadami máte 60 sekund volno. Tuhle část můžete ale kdykoliv přeskočit. Za další 2-3 dny pustíte aplikaci a ta vám řekne, že v ten den uděláte 34 dřepů. To znamená:

(11.7. 2015) Fitness test: 25
(13.7. 2015) Made up of sets: 6 (60 sekund)
                                                6 (60 sekund)
                                                5 (60 sekund)
                                                5 (60 sekund)
                                                7 (60 sekund)
(15.7. 2015) Made up of sets: 7 (60)
                                                7 (60)
                                                6 (60)
                                                5 (60)
                                                9 (60)



Po tomhle první kole, které trvá šest dní, následuje další Fitness test, který znovu zjistí kolik jich zvládnete a od toho se znovu odvíjí kolik budete cvičit za další dva dny.


Cílem aplikace je, abyste udělali 300 dřepů (nebo čehokoliv, co si vyberete z nabídky) na jednou (samozřejmě pořád s 60 sekundovými přestávkami mezi sadami).

Aplikace také obsahuje graf, kde si můžete prohlédnout jak na tom graficky jste.
Má i "připomínač", který vás upozorní, nastavíte-li si čas, kdy budete pravidelně cvičit.


Mějte se v lásce

  • Share:

You Might Also Like

28 komentářů

  1. great post!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mnohokrát jsem to zkoušela a nikdy mě to moc nebavilo:D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš to vzdát hned na začátku :) Začátky jsou těžké, ve všem :)

      Vymazat
    2. Už několikrát jsem se snažila cvičit podle různých plánů, aplikací, videí, všeho možného, stejně jsem to nikdy nedotáhla do konce.. nevím čím to je.. :D
      jinak šla jsem ti odepsat, že ta fotka byla vyfocená v autě, ale začetla jsem se do tvého článku, že jsem zapomněla na to odepsat, takže teď píšu :D

      Vymazat
    3. Jéé, tohle je skvělá omluva ♥ :D :)

      Vymazat
  3. Stáhla jsem si něco podobnýho na iphone a vydržela jsem to asi 2 dny :D pak jsem si řekla, že mi to zabírá spoustu místa a radši jsem to vymazala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem jakousi aplikaci na workout měla ale nic moc to nebylo.. toto vypadá o mnoho lépe, asi vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně špatná appka, ale zatím jsem na lepší nepřišla :)

      Vymazat
  5. Tá aplikácia vyzerá fakt dobre! Škoda, že mám android... možno aj na ňom nájdem podobnú :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ano :) Pokud se tak stane, dej mi vědět :) i o tom, jak jsi s ní spokojená :)

      Vymazat
  6. Taky, že byla na výletě :D ve skutečnosti je to focené v zoo :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  7. Mám sice Android, ale teď jsem se právě rozhodla, že je na čase si taky nějakoou tu cvičící appku pořídit. To, že začnu se sebou něco dělat, už odkládám 13 dnů:D Ještě, že je letos pořád tak hnusně. Aspoň se nemusím šatit do plavek :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to odkládáš hodně dlouho! :D Já cvičím sedy lehy 17 dní (a ne každý den) a už se mi začínají rýsovat svaly na břiše :3 :D

      Vymazat
  8. tohle jsem taky zkoušela, sice myslím jiné aplikace, ale podobného typu. No, na chvíli mě to donutilo cvičit :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já cvičím (zatím/už) 18 dní podle aplikace dřepy, a sedy-lehy 17 dní :D :)

      Vymazat
  9. O aplikacích, podle kterých se cvičí jsem už slyšela :-)
    Musím si ale nejdřív koupit nový telefon (ten star když zapnu wifi se po nabití baterky na 100% za 5sekund zase vybije! :D) !

    Určitě bychom se rády setkaly, já (Klára) jsem už doma ale zase je na 3 týdny pryč Nati, až se obě vrátíme, tak se na něčem určitě můžem domluvit a nějak si zajít, nebo něco nafotit! :-)

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo skvělé :) Prázdniny ještě nekončí, takže určitě něco vymyslíme! :) Do té doby se můžeme lépe poznat :)

      Vymazat
  10. nice :) happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som sa k cvičeniu dlho nevedela dokopať. Neskôr som si tiež stiahla nejaké aplikácie do mobilu a to ma krásne motivovalo. Super článok ♥

    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :))) Ještě kdyby ty aplikace měly při zapnutí motivační fotky! :3 :D

      Vymazat
  12. tahle aplikace vypadá opravdu zajímavě, ale bohužel jsem android team :/ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pracuju nebo spíš brigádničím v jednom elektru :D mám jakože nabízet různé výrobky a pomáhat lidem při výběru :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  14. díky za tip, na mém blogu se časem také objeví nějaké to fitness :)

    OdpovědětVymazat