RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

pondělí, června 01, 2015

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 



Hned po prvním umytí jsem viděla změnu, vlasy byly lesklejší a celkově na mě působily jiným dojmem. Po dalších několika umytích se vlasy nijak neměnily. Takže žádný zázrak v podobě vysoce zviditelněného lesku rozhodně nečekejte.
Nicméně, šampon jsem si oblíbila a to nejen pro jeho úžasnou vůni, kterou nejde přirovnat snad k ničemu. Nyní mám koupený další šampon od Aussie, takže se brzy můžete těšit na další recenzi.


Ten, kdo by chtěl získat opravdu lesknoucí se vlasy, neměl by použít jen šampon Miracle Shine, ale taky kondicionér a 3 minutes Miracle Shine, který hluboce vyživuje a vyhlazuje unavené vlasy do úplného lesku za pouhé 3 minuty.
Šampon je určen pro suché a poškozené vlasy. Když jsem si s ním poprvé umyla vlasy, cítila jsem je zároveň i čistější. Po umytí jsou vlasy jemné.


Já tento šampon rozhodně doporučuji. Stojí 150,- až 180,-. Prodává se v DM a teď jsem ho viděla i v Rossmannu, což mě hodně potěšilo! Pakliže se vám nechce dávat tolik peněz, zkuste menší balení - "vzorky" - prodávají se v DM u pokladen, v takových těch stojánech -jestli víte, co myslím. :)

Na stránkách Aussiehair.com se můžete podívat na více hodnocení tohoto šamponu. Všichni hodnotí kladně a všichni by tento produkt doporučily.

Jak jste na tom vy? :) Taky jste vyzkoušely šampon Aussie - Miracle Shine? Byly jste s ním spokojeny nebo by jste ho nikdy v životě nedoporučily?


Mějte se v lásce

  • Share:

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Vďaka za typ, moje vlasy sú také o ničom. Bez objemu, bez lesku. Určite sa v najbližšej dobe pôjdem pozrieť do DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aussie určitě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  2. Tak tenhle šampon vůbec neznám :) Ani jsem ho snad nikdy nepotkala. Zajímavý to ale je! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? :o tak to se divím, že jsi o tom nikdy neslyšela..

      Vymazat
  3. Šampony od Aussie mám ráda a ráda do nich jednou za čas investuji, když vidím, že se mi vlasy zhoršily. :)
    http://dospivanidivky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, Domi, většinou si mezi Aussie šampony si dám pauzu a použiji nějaký jiný šampon :)

      Vymazat
  4. Ještě od této značky nemám nic :) ale chci něco zkusit :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  5. Aussie šampony mám ráda, ale hlavně kondicioner 5 minutes miracle, ten je fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som mala kondicionér a šampón, len si teraz presne nepamätám, ktorý typ a viem, že mi na ňom vadila tá výrazná žuvačková vôňa a to si o sebe myslím, že až taká citlivá na vône nie som:D....horšie je, že ju bolo cítiť ešte aj druhý deń po umytí...

    OdpovědětVymazat
  7. Od Aussie chci něco konečně vyzkoušet. Asi to bude šampon na objem

    OdpovědětVymazat
  8. Od tejto značky som ešte žiadny výrobok nemala, ale tento šampón určite vyskúšam :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. ešte som ho neskúšala,ale vždy keď idem okolo tak si poviem, že si ho už raz musím kúpiť, takže vďaka za pripomenutie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Aussie šampony bych chtěla zkusit, stále po nich pokukuji v drogerkách ale ještě žádný nezkusila. Co se týká ceny, já myslím že o hodně polevily než když na trhu začaly. Mají je jak v Rossmanu i v Dm tak dokonce v Tetě jsem je viděla. Škoda že nedocílil lesku jak slibuje. Já bych ráda zkusila šampon na objev.

    OdpovědětVymazat
  11. Aussie šampón a kondicionér mám vyskúšaný aj ja :) Bola som s nimi spokojná, voňali krásne a taktiež aj vlasy, okrem toho boli jemné a lesklé, avšak mi prišlo, že po čase mi začali viac vypadávať, čo bola škoda, pretože som túto vlasovú starostlivosť mala rada

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  12. Mám zkušenost se suchým šamponem od Aussie a hrůza, krásně mastil vlasy no..holt mě tahle značka asi nesedí.

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat