Přeskočit na hlavní obsah

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)


Album obsahuje deset písní, dnes už známá písnička Srdcebeat je v tomhle playlistu jako druhá. Na albumu se objevuje i duet.
Více se mi líbí vnitřek - část, kde jsou texty písní - než povrch. Každopádně hudba a texty jsou rytmické, skvěle se u toho bavím a nabíjí mě to energií ♥ :)


A takto vypadá zadní strana :) Fotka pod ní, je část, které se mi nejvíce líbí uvnitř.
Tak co? Líbí se vám cd? Máte ho už? :)




Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Nejsem žádná velká fanynka skupiny Kryštof, ale jejich hudba mě baví. O CD jsem už slyšela a až bude chvíle a nálada, určitě si ho poslechnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, na takovou hudbu musí být nálada :)

      Vymazat
  2. Túto kapelu som si spájala najmä s pesničkou "cesta" ale toto album sa mi pozdáva, rada si ho vypočujem.
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si poslechni! :) A moc děkuji za pozvání, Alex :) Ráda se zúčastním. :)

      Vymazat
  3. Kryštof je asi jedna z českých kapel kterou poslouchám. Nejsem jejich velká fanynka ale hudba mi nevadí.

    OdpovědětVymazat
  4. Kryštof je super kapela, síce úplný fanúšik nie som, ale keď niekde počujem, tak sa mi tá hudba páči.. :) enjoy little cosmetics – minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  5. Asi nejsem ta pravá fanynka :D ale mám je docela ráda :) bože a ten obal je skvělý :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna Kryštof nemám moc ráda, ale některé písničky se mi líbí :). To album však vypadá úplně skvěle, moc se mi líbí ten design :). A máš pěkný blog, budu ráda, když i Ty můj navštívíš :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kryštof je skvělá skupina, moc se mi líbí jejich nový hit i tato deska se vážně povedla :)

    PS: Máš pěkný blog, hned dávám odběr :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, Ronny. Moc si toho vážím, jsem ráda, že se ti líbí můj blog :)*

      Vymazat
  8. Přiznávám, že mám raději jiný styl hudby, ale i Kryštof má písničky, které chytí za srdce.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. České kapely moc neposlouchám, ale zrovna Kryštof mám docela ráda :) Až bude čas, jejich nové CD si poslechnu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Konkrétně písnička Srdcebeat se mi hrozně líbí. A design alba je taky super
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to věřím, i mi se líbí Srdcebeat, a nejen ta :)

      Vymazat
  11. Kryštof je skvělá česká kapela..řekla bych, že i nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. I když Českou hudbu nemusím oni jsou kapela která nikdy nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kryštof je jediná česká hudba, kterou mám ráda. Hrozně se mi líbí provedení alba =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. This is so great, nice post:)
    Happy week:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. já zase prahnu po Born this way od Gagy konečně už :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpovědětVymazat
  18. Kryštof mám veľmi rada! Minulý rok v lete som bola na ich koncerte a bol to asi najlepší na akom som kedy bola :)

    OdpovědětVymazat
  19. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpovědětVymazat
  20. Pekný článok ❤ ja krištof veľmi nemusím ale niektoré pesničky sú super 👍

    OdpovědětVymazat
  21. Cd vyzera fajn, Kristofa som niekedy velmi rada pocuvala, mozno by som mala opat zacat :)

    OdpovědětVymazat
  22. Love this post! Great blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpovědětVymazat
  23. Super článok! :) Krásne fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Mne sa obal veľmi páči, CD ešte nemám :)

    OdpovědětVymazat
  25. Veľmi sa mi páči jednoduchý ale pritom zaujímavý dizajn CDčka:) A majú krásnu hudbu:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem je nijak extra neposlouchala, ale když už hrají: zpívám si taky. CD se mi líbí, v jednoduchosti je krása.

    Jinak děkuju za komentář :), mám Canon 700D, na makro nejčastěji používám stabilní objektiv 50mm. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jej na Kristofovi som jeden cas strasne ficala, uz je to celkom dost rokov dozadu, myslim, ze by som si ich mala opat vypocut :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  28. :) poslechnu si to v rádiu, ale cíleně ne-e

    OdpovědětVymazat
  29. hey thanks for the share ! love the design too :)

    would you like to follow each other ?

    My Nail art tut.

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  30. zbožňuje Kryštofa, idem si ho rovno pustiť :)

    OdpovědětVymazat
  31. WOW, so nice post :)

    Have a grat day!
    Kisses ♥

    OdpovědětVymazat
  32. Kristofa som strasne dlho nepocula, ale niekedy som mala jeho pesnicky velmi rada :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.