Přeskočit na hlavní obsah

Sypané čaje

Čaje. Na toto téma se dá napsat tolik článků. Takže určitě očekávejte další články. Teď se chci věnovat sypaným čajům a tomu, jak jsem se k nim vůbec dostala.

Moje mamka měla ráda (a pořád docela má) sypané čaje, a tak se jich během jednoho roku nashromáždilo spousta. Z každého jsem ochutnala, ale vůbec mi to nechutnalo. Byly hořké a v podstatě bez chuti.
Asi o rok - dva později (letos někdy v březnu), jsme byli v Avionu (nákupní centrum v Ostravě), v obchůdku Oxalis, který prodává mletou kávu a sypané čaje a příslušenství k tomu. Chtěli jsme dokoupit nějaký dárek mému bratrovi k narozeninám, a protože v ten den byla v Oxalisu sleva, vybrala jsem si tam sypaný zelený čaj s příchutí mango a jasmín. O měsíc později jsem dostala k narozeninám rovněž sypaný zelený čaj, ale tentokrát s příchutí máta a malina.


Od té doby co jsem je zkusila (přiznávám, že jsem si je nezamilovala na poprvé) bez nich neumím být. Každý den si musím uvařit alespoň jeden hrnek jednoho z těchto čajů. Zbývá mi už jen pár hrníčků, abych dobrala malinu a mátu, a pak mě čeká skvělý čaj mango a jasmín.
Nemůžu se dočkat, až si půjdu do obchodu koupit další příchuť. Docela mě lákají příchutě: Jahoda v šampaňském, Meruňka - vanilka, Borůvka - limeta nebo Cactus Mint.

K narozeninám jsem zároveň dostala takovou dózičku na čaj. Strašně se mi líbí, mám v plánu si koupit ještě nějakou (možná i více), jen nevím jestli ve stejné, ale ve větším, aby to ladilo, a nebo úplně jiné, nějaké hezčí.



Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Já mám ráda sypané čaje :))
    nejradši mám jen obyčejný zelený :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja mám veľmi rada takéto čaje, a najradšej čierny čaj :)
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ráda sypané čaje :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. Sypané čaje naprosto zbožňuju, kvalitní čaj i kafe jsou pro mě prostě základ. Moc hezký článek :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam strasne rada sypane caje len sa mi s nimi nechce manipulovat :/

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Do Oxalisu se musím podívat, lákají mne právě různé druhy zeleného a ty sáčkové už nemůžu ani vidět :D Tak až budu v Praze :))
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem velký čajomil a kávomil. Sypané čaje mám ráda, ale často si je nekupuju, protože jsem moc pohodlná a nechce se mi to cedit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně tak, tahle značka je super, mám ji opravdu ráda a na zeleném čaji jsem závislá :-) Příště od nich zkus jahody v šampaňském! Ten je boží a ta vůně, no to je fakt bomba :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám moc ráda čaje od oxalisu nejvíc Lesní jahodu a Babičinu zahrádku :)
    http://kristenslittleinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.