Přeskočit na hlavní obsah

Oriflame setkání


Minulý týden jsme dostaly s mamkou pozvání na Oriflame setkání, které se konalo včera v hotelu Imperial v Ostravě. O co vlastně šlo? Na akci představovali novinky pro nadcházející katalog a vše kolem toho, ať už z čeho se vyráběli, přes jací lidé se podíleli na stvoření až k ceně. Mluvilo se i o úspěchu řady Ecollagen. Taky se zmínili o výrobcích, které nemají s kosmetikou moc společného, ale protože nevím jestli smím říct víc, řeknu jen to, že je se na co těšit. Nakonec se probíralo i cestování s Oriflame, o letošní návštěvě Egypta a v příštím roce... (Více v celém článku)

Celé toto setkání mě nadchlo, něco takového bych ráda jednou dělala. Získala jsem tam hodně inspirace, což je částečně i cílem Oriflame. V některých věcech mi dali jiný pohled na věc. Jako například, že všeho jde dosáhnout, pakliže si řeknete: "Právě jsem se rozhodla. A mám na to!" namísto slov, které používáme dnes a denně: "bohužel.", "možná", "uvidíme".

A teď už na pár fotek, které pro vás mám. Omlouvám se za případnou špatnou kvalitu, fotila jsem pouze mobilem, ale lepší než nic :)


 Tuto obálku měl každý kdo přišel položenou na židli. Co si myslíte, že se v ní skrývalo? Napište mi to, jsem hrozně zvědavá, co vás napadlo dřív, než jste se koukli. :)



A jak už jsem zmiňovala výše, letos se letělo do Egyptu a příští rok (v roce 2016) se poletí do Turecka. Tak kdo se připojí k Oriflame, splní vše co má a poletí taky? :)





Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Jé, tak to muselo být super a ještě k tomu když jsi vyrazila i s mamcou. Je krásné, když spolu mamka a dcera mají hezký vztah a je i třeba si ho vážit, protože bych řekla, že je to už dnes celkem vzácnost :). A ty pozitivní business taktiky co zminujes jsou fajn a je i dobře, že vás je učí. Jsou dost dobré i pro život, pokud chce člověk určitých věcí dosáhnout :). Za sebe mohu jen doporučit spoustu skvělých businessovych a motivacnich knížek, které jsou na trhu k mání. Mně dost v životě pomohly v cestě za mými sny a i v získání lepšího a pozitivnejsiho života :)). Ale to je jen takový tip ;).

    Jinak jsem si teda myslela, že v obálce budou štětce a ono nic :(. I když tedy ty jsem moc ve vašem katalogu neviděla, tak možná proto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám oriflame docela ráda :) většina výrobků je fakt povedených :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  3. Toto setkání vypadá opravdu velmi zajímavě :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. od oriflemu mám len pár produktov, ale takáto akcia môže byť fajn :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.