Přeskočit na hlavní obsah

Jaký dárek pro maminku? Alias Den matek se blíží.

Dnes je 5. března a to znamená, že už za pět dní naše maminky oslaví svátek, který bude pouze jejich. A protože jsem velmi nerozvážný typ člověka (po své mamince), přemýšlím o dárku už takto předem, abych si to pořádně rozmyslela a pořídila dárek, ze kterého bude mít opravdu radost.

Napadlo mě pár typů, se kterými bych se s vámi ráda podělila. Kdyby vás napadlo něco jiného, co jste zde nenašly, určitě mi to napište do komentářů. :)

Manufakturský dáreček
Jako první mě napadl nějaký produkt z Manufaktury. Mamka má z Manufaktury oblíbené krémy na ruce, ale nedávno si koupila nový, tak mi přijde zbytečné kupovat nový. Takže popřemýšlím jestli nekoupím něco odtud něco jiného.

Knížka
Moje mamka miluje knihy a má jich neskutečnou "sbírku", kupuje, kupuje a nestíhá číst. A stejně jako u krému z Manufaktury se rozhoduji jestli jí koupit knížku nebo ne. Každopádně by tohle byl krásný dárek.

Připravená snídaně a květiny
Ne vždy musí být nějaký drahý dárek. Vsadím se, že vaše maminka bude šťastná i za skvěle udělanou snídani (třeba nějakou originální) nebo jen když jí koupíte či natrháte květiny :)

Vyrobený dáreček
Napadlo mě i něco vyrobit, protože dárky vyrobené s láskou a citem jsou ty nejkrásnější. Ale tady se zase zastavím u toho, co by to mělo mít? Kdybyste měly nějaký nápad určitě mi ho napište, budu ráda :)

Home is where mom isFor mom <3 | via Tumblr



Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Super nápady, za mňa jednoznačne kniha ;) Ja som sa rozhodla, že jej kúpim kytičku a niečo dobré a zdravé uvarím :)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za tipy, vždy zháňam darčeky na poslednú chvíľu :D Prívesok je dokonalý, ale takýto asi nezoženiem :/
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný článek :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. super nápady, mne sa pozdáva aj Manufaktúra (majú tam kopec voňavých vecičiek) v spojení s raňajkami:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.