Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé novinky Dermacolu


Dermacol zveřejnil na svých stránkách nové produkty. V novinkách můžete naleznout sadu dvanácti profesionálních kosmetických štětců, Remodelační tónovací fluid, aromaterapie, tvářenku s rozjasňovačem a další.
Mě nejvíce zaujaly sprchové gely, které jsou nyní s vůní mandarinkového sorbetu a druhý s vůní rozpustilého citronu. Oba vypadají zajímavě a určitě budou skvěle vonět. Miluji vůně těchto produktů (sprchové gely, krémy na ruce,..) od Dermacolu! :3



Dále mě zaujaly tělové peelingy s vůní vodního melounu ( ten musí vonět rozkošně :3 ) a druhý je s vůní rebarbory a jahody. Rebarbora a jahoda je skvělá kombinace a moc se těším, až nějaký z těchto produktů uvidím i v drogerii u nás. 


Zaujal vás nějaký produkt z novinek? :) Nebo máte svůj oblíbený, který by jste nevyměnila za nic na světě? :)


Mějte se v lásce


Komentáře

  1. Sprchové gély od Dermacolu moc neobľubujem, ale tie peelingy musia voňať úžasne,, najmä ten druhý ak niekde uvidím, hneď kupujem :))

    OdpovědětVymazat
  2. tie peelingy sú úplne super! už som mala oba :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchace od dermacolu mam moc rada krasne voni i dlouho po umyti :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. my me dome mali raz sprcháč od Dermacolu - pomaranč/čokoláda voňal až nebezpečne dobre:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.