Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Ryor - Krém s fytosfingosinem na problematickou pleť

Po měsíci je tady další recenze, tentokrát na krém od Ryoru, který je určen pro problematickou pleť, tedy z řady Aknestop. Stránky této značky popisují krém takto: Krém obsahuje přírodní aktivní látku fytosfingosin, která má výrazné antimikrobiální a protizánětlivé  účinky. Je určen na ošetření problematické, aknózní a mastné pleti.

-výrazně se zlepšuje stav pleti a omezují se projevy akné
-snižuje se tvorba kožního mazu

Já bych s tím tak úplně nesouhlasila, resp. moje pleť s tímto rozhodně nesouhlasí. Více se dočtete v celém článku ;)


Jak už jsem zmiňovala, krém by měl výrazně zlepšit stav pleti a měl by omezit projevy akné. Ačkoliv jsem nečekala, že by splnil výrazné zlepšení, doufala jsem alespoň v mírné zlepší, to ale nepřišlo. Vůbec mi nepomohl. Krém mi pleť o dost zhoršil a akné se mi ještě víc zvýraznilo. 


Slibuje snížení tvorby kožního mazu. Ani u tohohle se netrefili. Obličej jsem měla po něm lesklý a mastný. Jediné pozitiva jsou akorát vůně (ale k čemu vám je vůně, když krém nesplňuje to, co slíbili, jak na svých stránkách, tak na obalu a příbalovém letáčku) a lehkost krému.


Cena se pohybuje kolem 100,- až 120,- Kč za 50ml. Což mi nepřijde jako nějaká sláva vzhledem k tomu, že existují levnější a účinnější krémy. Na to, že se prodává i v lékárnách mě hodně zklamal. Za mě bych ho nedoporučovala, pokud opravdu trpíte problematickou pletí. Pokud by jste ho chtěly nejdříve vyzkoušet, zkuste se poptat v lékárně na vzoreček, či na stránkách této firmy.


Mějte se v lásce

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.