Jaro je tady! :)

pátek, dubna 24, 2015

Ahoj všichni :)
včera, protože byl tak nádherný den (skoro jako v létě), jsem byla s kamarádkou venku, a z toho skvělého a milého setkání vzniklo i pár fotek.
Musím říct, že ač nejsem nijak fotogenický člověk, tak některé fotky se opravdu povedly a jsem za ně moc ráda.


A moje nejoblíbenější fotka na konec. Snad se vám fotky líbily, já jsem z nich nadšená, po dlouhé době jsem byla někde fotit. Doufám, že brzy půjdu znovu, abych vám se mohla zase nějaké fotečky hodit. :)

Užívejte si krásné slunné a teplé dny, dokud jsou! :3


Mějte se v lásce.

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. tá posledná fotka! máš nádherné oči :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Že jsi tam nenapsala, že nejsi fotogenická, že ne? -_-
    Vždyť jsi krásná a tyhle fotky jsou fakt boží! Nejvíc se mi asi líbí ta poslední, to převrácení tomu dodává nějaké kouzlo... a fakt to funguje!... A potom se mi také moc líbí ta "selfíčková", máš úžasný vlasy. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší, skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat