Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Manufaktura - Intenzivní krém na ruce s hroznovým olejem a bambuckým máslem

Regenerační krém na ruce obsahuje výživný a hydratační hroznový olej, unikátní zvláčňující bambucké máslo, hojivý a zklidňující panthenol, zjemňující kaolin a glycerin. Díky těmto přírodním ingrediencím tak hluboce regeneruje a hydratuje pokožku, dodává jí intenzivní péči a ochranu.


Krém je tekutý a díky tomu se dobře roztírá. Má příjemnou vůni po hroznovém vínu. Nezanechává mastný film. Dobře se vstřebává, ale nesmí se s množstvím přehánět, poněvadž potom lepí.


Cena tohoto produktu se pohybuje kolem 115,- - 145,- Kč za 75ml. Jediné co bych tomuto krému vytkla je cena. Za nižší cenovou relaci se dá sehnat krém, který bude mít stejný účinek.

Ale ať si každý říká co chce, já si ho oblíbila, snad i kvůli té vůně - ostatně jako všechno z Manufaktury. :)


Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Hezký článek! Možná nekdy tenhle krém vyskouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!Zatagovala som Ťa do jedného tagu,ktorý je na mojom blogu :) Ak Ti to nevadí tak by som bola rada ak by si ho spravila :3

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá fakt dobře☺️ Zkusím ho asi mám problém s vysušenýma rukama :(

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda voňavé produkty, ale krémy na ruce moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krém vypadá dobře :)
    Já kremy na ruce moc nepoužívám ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře! :) Jinak celkově moc pěkný článek!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som mala od manufaktury len pivný šampón a nejak ma tá značka nepresvedčila na ďalšiu kúpu :) ... áno vône sú úžasné, ale na pomer cena a kvalita sa dá nájsť aj niečo lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty z Manufaktury mam ráda ale krém na ruce jsem ještě nevyzkoušela:)
    Tento vypadá super!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. tiež milujem všetko z Manufaktúry, tak isto aj krémy na ruky :) http://ladyminimalism.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.