Přeskočit na hlavní obsah

RECENZE: Hugo Boss - Tělové mléko Nuit Pour Femme

Hugo Boss - Nuit Pour Femme je vůně pro moderní, elegantní a svůdné ženy. Tváří této vůně se stala známa a úspěšná herečka Gwyneth Paltrow.



Této vůni jsem opravdu propadla! Je taková sladší květinová, ale pozor, je dost silná, takže bych ji asi na každodenní používání přes den moc nedávala, spíše na nějaké večerní akce, kde chcete okouzlit už jen vůní. Vůně vydrží skutečně dlouho, téměř půl dne, ba možná i déle, takže se nemusíte bát, že by za hodinu-dvě vůně vyprchala.


Tělový krém je určen pro normální typ pleti a jeho vlastnost je hydratační. Po nanesení máte skutečně jemnou pokožku. Stačí pouze trošička, krém se skutečně dobře roztírá a nezanechává žádné skvrny, ani na oblečení.



Cena tohoto produktu se pohybuje kolem 300,-Kč za 100ml. Existuje i 200ml a ten se pohybuje v cenové relaxi 500,-Kč - 700,-Kč ale může stát i více. Já si tento krém koupila v dárkové kazetě, kde byl i parfém > fotka zde. A celkově ten parfém a tělové mléko stálo 1500,-Kč


Mějte se v lásce


Komentáře

  1. Já osobně mám radši vůně,parfémové. Máš moc pěkný blog a píšeš dost dobře recenzi.
    S láskou Mí http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa veľmi páči design obalu :) Urcite to skúsim, vyzerá to lákavo :) Pekný post a aj fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. takéto krémy využijem len keď dostanem v kazete, ale inak by som si to samostatne nekúpila, niekedy sú prílič parfumované, až to pekné nie je :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Super reneczia. ja mam ten nový biely parfum od Huga Bossa,je vazne super! :)

    www.factorrv.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.