Přeskočit na hlavní obsah

Cupcake week - Nice day

Zdravím vás z postýlky, přepadla mě nemoc, což není zrovna v tuhle dobu nijak báječné, ale s tím nic neudělám. V podstatě to není zas tak úplně nečekané, protože to počasí tam venku je opravdu šílené. Dvě minuty svítí nádherně sluníčko, obloha je bez mráčků a za pár minut se to úplně obrátí a z nebe padá déšť, který doprovázejí kroupy.

Jak tak ležím v posteli, napadlo mě, že bych dělala takový menší projekt. A co jde, se dozvíte v celém článku :)


Cupcake week by mělo sloužit jako nějaké poselství. Budu sem přidávat nějaký obrázek ve snaze vám zlepšit den. Byla bych moc ráda, kdyby se mi to povedlo. Proč zrovna cupcake? Je to něco sladkého a milého, co člověk vymyslel, a stejně tak doufám, že i tento projekt bude na vás působit mile.


Dnešní poselství je - Nice day. Uvědomte si, že den je tady pro vás, a je jen na vás jak ho využijete. Jestli se necháte zžírat svými problémy, anebo se zhluboka nadechnete, zavřete oči a začnete pracovat na tom co vás baví a dělá vás vámi. I den, který se od samého rána může dostat označení "nejhorší den ze všech" se může během odpoledne proměnit na "nejlepší den mého života". Radujte se z maličkostí (neříkám to jako nějakou trapnou frázi), protože ty vám ten den opravdu zpříjemní a když jich bude více a vy je všechny budete vnímat, pomůžou odplavit stres, obavy či strach. Nechte tu radost ze sebe sálat na míle daleko. Ani netušíte, jakou zlepšíte i den těm lidem, které potkáte, ať už platíte v obchodě, stojíte na zastávce, nebo jdete jen tak po ulici. :)



flowers tumblr - Google-søk
🌸



Mějte se v lásce

Komentáře

  1. Skvělý nápad :) Moc hezky kreslíš :) Na té fotce ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kath, děkuji moc za pochvaly :) Jsem ráda, že se ti nápad a mé kreslené líbí :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.